مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

لیپوساکشن Tumescent

لیپوساکشن خطوطی از بدن را از بین می برد و رسوبات چربی را از بین می برد که با رژیم و ورزش تغییر نمی کند. محبوب ترین شکل لیپوساکشن و همچنین رایج ترین روش زیبایی در ایالات متحده لیپوساکشن تومسی است که نسبت به لیپوساکشن سنتی م effectiveثرتر ، ایمن تر و دردناک تر است و زمان بهبودی آن سریعتر است. این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد.

لیپوساکشن تومسن می تواند با خیال راحت چربی را از تقریباً تمام قسمت های بدن ، از جمله صورت ، گردن ، چانه ، سینه ، معده ، باسن ، پهلوها ، پشت ، ران داخلی و خارجی ، باسن ، زانوها ، ساق پا و مچ پا پاک کند. این ماده برای از بین بردن لیپوماها یا تومورهای چربی خوش خیم و درمان تعریق بیش از حد زیر بغل و بزرگ شدن سینه های زن و مرد استفاده می شود.

آماده سازی
اگر قصد انجام لیپوساکشن تومس را دارید ، با یک جراح پوست یا جراح پلاستیک ملاقات خواهید کرد تا در مورد اهداف زیبایی خود صحبت کنید و تعیین کنید که آیا لیپوساکشن تومس بهترین روش برای پاسخگویی به نیازهای شما است. جراح پوست و نواحی مورد نظر شما را به صورت کانتور بررسی می کند. معاینه کامل بدنی انجام خواهد شد. عکس ها قبل و بعد از عمل گرفته می شوند.

شما درمورد سابقه پزشکی خود ، از جمله جراحی های قبلی ، مشکلات سلامتی حال و گذشته ، داروها و همچنین مکمل های غذایی و گیاهی که می خورید یا مدتی مصرف کرده اید ، بحث خواهید کرد.

اگر تصمیم دارید لیپوساکشن تومس انجام دهید ، پزشک دستورالعمل های خاصی به شما می دهد تا قبل از جراحی آنها را دنبال کنید. وی داروهایی را که شما به طور منظم مصرف می کنید ، از جمله مکمل های غذایی و گیاهی ، مرور می کند و به شما می گوید که چه وقت مصرف آنها را قبل از جراحی قطع کنید.

سایر دستورالعمل ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

اگر سیگار می کشید ، حداقل دو هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنید ، زیرا سیگار کشیدن می تواند مانع ترمیم زخم شود.
برای جلوگیری از موهای داخل شده ، موهای نزدیک به نواحی را که روز عمل جراحی می شوند ، اصلاح نکنید و از بین نبرید.
شب قبل از عمل بعد از نیمه شب چیزی نخورید و ننوشید. اگر شما نیاز به مصرف داروهایی دارید که توسط پزشک تأیید شده اند ، آنها را با یک جرعه کوچک آب مصرف کنید.
لباس های گشادی بپوشید که در قسمت جلوی آن باز می شود یا به راحتی می توانید آن را از بالای سر جدا کنید.
روش
محلول حاوی داروی بی حسی موضعی و دارویی به نام اپی نفرین در مناطق مورد نظر از رسوبات چربی بیش از حد تزریق می شود. این محلول لایه چربی پوست را پر می کند و باعث تورم و سفت شدن آن می شود و به جراح اجازه می دهد هنگام کانتور کردن ناحیه کنترل بهتری داشته باشد. این محلول همچنین باعث کوچک شدن موقت رگ های خونی می شود ، در نتیجه از دست دادن خون تا حد زیادی کاهش می یابد و کبودی ، تورم و درد بعد از عمل کاهش می یابد.

بعد از تزریق محلول ، جراح یک برش کوچک در پوست ایجاد می کند و یک کانولا - یک لوله کوچک و لاغر که به دستگاه شبیه خلاuum متصل است - وارد لایه چربی می کند. با استفاده از حرکات رفت و برگشت ، چربی از طریق لوله به سیستم جمع آوری استریل مکش می شود. سپس از لباس فشرده سازی الاستیک استفاده می شود تا به پوست کمک کند و بهبود یابد.

بهبود
بی حسی موضعی تزریق شده در بافت چربی پس از جراحی حدود 24 ساعت طول می کشد. این درد پس از عمل را به شدت کاهش می دهد. با از بین رفتن این مشکل ، بیشتر بیماران برخی از ناراحتی ها را تجربه می کنند که معمولاً با Tylenol کنترل می شوند.

اکثر بیماران هوشیار هستند و بدون حالت تهوع و شوخ طبعی قادر به عملکرد هستند. پیاده روی بلافاصله پس از عمل تشویق می شود تا بهبود را بهبود بخشد. شما می توانید سه تا هفت روز پس از عمل ، ورزش را از سر بگیرید. اگر شغل شما شامل کار جسمی سنگین نباشد ، احتمالاً می توانید ظرف چند روز به کار خود برگردید.

در طی چند روز بیشتر تورم کاهش می یابد. اگرچه طی یک تا دو هفته شاهد بهبودی خواهید بود ، اما حداقل سه تا چهار ماه و در بعضی موارد تا شش ماه طول می کشد تا فواید کامل درمان را ببینید.

خطرات
مانند همه جراحی ها ، لیپوساکشن تومس هم فواید و هم خطرات دارد. عوارض نادر و به طور معمول جزئی است. شایعترین آنها شامل بی نظمی پوست ، برآمدگی ، گودی ، شل شدن پوست ، بی حسی ، عفونت و زخم است. در صورت وقوع ، در اکثر موارد به راحتی اصلاح می شوند.

فراوانی عوارض هنگامی که توسط یک جراح پوست یا جراح پلاستیک واجد شرایط و آموزش دیده انجام می شود ، به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

متخصصان پزشکی UCSF بهداشت این اطلاعات را بررسی کرده اند. این فقط برای اهداف آموزشی است و هدف آن جایگزینی توصیه های پزشک یا سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی شما نیست. ما شما را تشویق می کنیم که هرگونه سوال یا نگرانی را با ارائه دهنده خود مطرح کنید.


https://www.ucsfhealth.org/treatments/tumescent-liposuction

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد