مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

لیپوساکشن Tumescent

لیپوساکشن خطوطی از بدن را از بین می برد و رسوبات چربی را از بین می برد که با رژیم و ورزش تغییر نمی کند. محبوب ترین شکل لیپوساکشن و همچنین رایج ترین روش زیبایی در ایالات متحده لیپوساکشن تومسی است که نسبت به لیپوساکشن سنتی م effectiveثرتر ، ایمن تر و دردناک تر است و زمان بهبودی آن سریعتر است. این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد.

لیپوساکشن تومسن می تواند با خیال راحت چربی را از تقریباً تمام قسمت های بدن ، از جمله صورت ، گردن ، چانه ، سینه ، معده ، باسن ، پهلوها ، پشت ، ران داخلی و خارجی ، باسن ، زانوها ، ساق پا و مچ پا پاک کند. این ماده برای از بین بردن لیپوماها یا تومورهای چربی خوش خیم و درمان تعریق بیش از حد زیر بغل و بزرگ شدن سینه های زن و مرد استفاده می شود.

آماده سازی
اگر قصد انجام لیپوساکشن تومس را دارید ، با یک جراح پوست یا جراح پلاستیک ملاقات خواهید کرد تا در مورد اهداف زیبایی خود صحبت کنید و تعیین کنید که آیا لیپوساکشن تومس بهترین روش برای پاسخگویی به نیازهای شما است. جراح پوست و نواحی مورد نظر شما را به صورت کانتور بررسی می کند. معاینه کامل بدنی انجام خواهد شد. عکس ها قبل و بعد از عمل گرفته می شوند.

شما درمورد سابقه پزشکی خود ، از جمله جراحی های قبلی ، مشکلات سلامتی حال و گذشته ، داروها و همچنین مکمل های غذایی و گیاهی که می خورید یا مدتی مصرف کرده اید ، بحث خواهید کرد.

اگر تصمیم دارید لیپوساکشن تومس انجام دهید ، پزشک دستورالعمل های خاصی به شما می دهد تا قبل از جراحی آنها را دنبال کنید. وی داروهایی را که شما به طور منظم مصرف می کنید ، از جمله مکمل های غذایی و گیاهی ، مرور می کند و به شما می گوید که چه وقت مصرف آنها را قبل از جراحی قطع کنید.

سایر دستورالعمل ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

اگر سیگار می کشید ، حداقل دو هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنید ، زیرا سیگار کشیدن می تواند مانع ترمیم زخم شود.
برای جلوگیری از موهای داخل شده ، موهای نزدیک به نواحی را که روز عمل جراحی می شوند ، اصلاح نکنید و از بین نبرید.
شب قبل از عمل بعد از نیمه شب چیزی نخورید و ننوشید. اگر شما نیاز به مصرف داروهایی دارید که توسط پزشک تأیید شده اند ، آنها را با یک جرعه کوچک آب مصرف کنید.
لباس های گشادی بپوشید که در قسمت جلوی آن باز می شود یا به راحتی می توانید آن را از بالای سر جدا کنید.
روش
محلول حاوی داروی بی حسی موضعی و دارویی به نام اپی نفرین در مناطق مورد نظر از رسوبات چربی بیش از حد تزریق می شود. این محلول لایه چربی پوست را پر می کند و باعث تورم و سفت شدن آن می شود و به جراح اجازه می دهد هنگام کانتور کردن ناحیه کنترل بهتری داشته باشد. این محلول همچنین باعث کوچک شدن موقت رگ های خونی می شود ، در نتیجه از دست دادن خون تا حد زیادی کاهش می یابد و کبودی ، تورم و درد بعد از عمل کاهش می یابد.

بعد از تزریق محلول ، جراح یک برش کوچک در پوست ایجاد می کند و یک کانولا - یک لوله کوچک و لاغر که به دستگاه شبیه خلاuum متصل است - وارد لایه چربی می کند. با استفاده از حرکات رفت و برگشت ، چربی از طریق لوله به سیستم جمع آوری استریل مکش می شود. سپس از لباس فشرده سازی الاستیک استفاده می شود تا به پوست کمک کند و بهبود یابد.

بهبود
بی حسی موضعی تزریق شده در بافت چربی پس از جراحی حدود 24 ساعت طول می کشد. این درد پس از عمل را به شدت کاهش می دهد. با از بین رفتن این مشکل ، بیشتر بیماران برخی از ناراحتی ها را تجربه می کنند که معمولاً با Tylenol کنترل می شوند.

اکثر بیماران هوشیار هستند و بدون حالت تهوع و شوخ طبعی قادر به عملکرد هستند. پیاده روی بلافاصله پس از عمل تشویق می شود تا بهبود را بهبود بخشد. شما می توانید سه تا هفت روز پس از عمل ، ورزش را از سر بگیرید. اگر شغل شما شامل کار جسمی سنگین نباشد ، احتمالاً می توانید ظرف چند روز به کار خود برگردید.

در طی چند روز بیشتر تورم کاهش می یابد. اگرچه طی یک تا دو هفته شاهد بهبودی خواهید بود ، اما حداقل سه تا چهار ماه و در بعضی موارد تا شش ماه طول می کشد تا فواید کامل درمان را ببینید.

خطرات
مانند همه جراحی ها ، لیپوساکشن تومس هم فواید و هم خطرات دارد. عوارض نادر و به طور معمول جزئی است. شایعترین آنها شامل بی نظمی پوست ، برآمدگی ، گودی ، شل شدن پوست ، بی حسی ، عفونت و زخم است. در صورت وقوع ، در اکثر موارد به راحتی اصلاح می شوند.

فراوانی عوارض هنگامی که توسط یک جراح پوست یا جراح پلاستیک واجد شرایط و آموزش دیده انجام می شود ، به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

متخصصان پزشکی UCSF بهداشت این اطلاعات را بررسی کرده اند. این فقط برای اهداف آموزشی است و هدف آن جایگزینی توصیه های پزشک یا سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی شما نیست. ما شما را تشویق می کنیم که هرگونه سوال یا نگرانی را با ارائه دهنده خود مطرح کنید.


https://www.ucsfhealth.org/treatments/tumescent-liposuction

کوچک کردن سینه

کوچک کردن سینه

بررسی اجمالی

جراحی کاهش پستان ، که به آن ماموپلاستی کاهش نیز می گویند ، روشی است که به کاهش اندازه سینه های زن کمک می کند. جراح پلاستیک چربی ، بافت و پوست اضافی را از طریق بریدگی در قسمت زیرین هر دو پستان از بین می برد. کاهش پستان یک عمل سرپایی است که به طور کلی عوارض زیادی ندارد.


دلایل کاهش پستان

زنانی که پستان بزرگ دارند ، به دلیل کشیدگی که وزن پستانهای آنها روی گردن ، شانه ها و کمر قرار دارد ، اغلب علائم جسمی دردناکی دارند. برخی از خانم ها حتی از سردردهای مداوم ، وضعیت بد بدن و فتق دیسک رنج می برند.

بعلاوه ، بعضی از خانمها به دلیل اندازه پستان احساس خودآگاهی می کنند یا تصویر منفی دارند. جراحی کاهش پستان می تواند هر دو چالش جسمی و روانی را برطرف کند.


آماده سازی برای کاهش پستان

قبل از یک روش کاهش پستان ، پزشک شما یک معاینه معمول پستان را انجام می دهد تا تشخیص دهد آیا شما کاندید جراحی هستید. همچنین برای اطمینان از سلامتی شما ممکن است به ماموگرافی یا سایر آزمایشات آزمایشگاهی نیاز داشته باشید. شما و پزشک باید درباره استفاده یا عدم استفاده از بیهوشی عمومی در حین جراحی تصمیم بگیرید ، زیرا برخی از بیماران با بی حسی موضعی خوب عمل می کنند.

در روزهای قبل از جراحی ، پزشک احتمالاً به شما توصیه خواهد کرد که مصرف برخی داروهای بدون نسخه مانند آسپرین یا ایبوپروفن را قطع کنید. از قبل ترتیب دهید تا شخصی پس از جراحی به شما سوار خانه شود و از شما مراقبت کند. برای کمک به کنترل درد پس از جراحی ، به هر داروی تجویزی که ممکن است برای کمک به آن نیاز داشته باشید ، تماس بگیرید.

در روز جراحی ، احتمالاً مجبورید در ساعات قبل از عمل از خوردن غذا و آب خودداری کنید. پزشک شما دستورالعمل های خاصی را ارائه می دهد.



روش کاهش پستان

پس از انجام بیهوشی ، جراح برشی را شروع می کند که از آرئول (ناحیه رنگدانه ای اطراف نوک پستانک) شما شروع می شود و تا زیر پستان ادامه می یابد. آنها بافت چربی و پوست را از بین می برند تا اندازه هر پستان را کاهش دهند. جراح اغلب قادر است نوک پستانک را در جای خود رها کند ، اما ، در بعضی موارد ، ممکن است لازم باشد که آن را تغییر مکان دهیم.


بعد از جراحی کاهش پستان

پس از جراحی ، پستانهای شما در باند بانزدی از نوع گاز پیچیده می شود. لوله های زهکشی ممکن است به پستان شما متصل شوند تا به شما کمک کنند مایعات اضافی را از تورم اولیه پس از جراحی خلاص کنید.

دکتر شما به شما می گوید که چه زمانی از بین بردن باند ایمن است. به طور معمول ، تا یک هفته صبر کنید تا دوباره بتوانید سوتین بپوشید. در آن مرحله ، شما به مدت چند هفته یک سوتین نرم ویژه خواهید پوشید.


بهبودی از کاهش پستان



اگرچه ممکن است در همان روز جراحی از بیمارستان به خانه برگردید ، اما به زمان کافی برای استراحت و بهبودی احتیاج دارید.

مراقب باشید از هر حرکتی که باعث کشیدگی عضلات شود تا چندین هفته پس از جراحی خودداری کنید. مواد غذایی سنگین یا چیزهای بالاتر از 5 پوند را بلند نکنید.

سینه های شما دردناک خواهد بود و لمس آن احتمالاً دردناک است. با استفاده از داروهای مسکن ، باید بتوانید روند بهبود را بهتر مدیریت کنید. همچنین ممکن است علائمی مانند بی حسی ، خارش یا خستگی عمومی داشته باشید.

بر اساس سرعت بهبودی ، پزشک باید بتواند به شما بگوید که چه زمانی می توانید به فعالیت های عادی خود مانند کار ، ورزش یا رانندگی برگردید.


خطرات مرتبط با کاهش پستان



در حالی که خطرات جراحی کاهش پستان به حداقل می رسد ، برخی از زنان ممکن است از این موارد رنج ببرند:

کاهش یا کاهش احساس در نوک پستانها یا پستانها
نتایج نامتقارن (ممکن است یک پستان یا پستانک بزرگتر یا کوچکتر از دیگری باشد)
جای زخم
مشکلات شیردهی
واکنشهای آلرژیک به بیهوشی ، نوار جراحی یا داروهای مورد استفاده در طی عمل
زمان بهبودی طولانی
نتایج جراحی کاهش پستان
نتایج بعد از جراحی برای بسیاری از خانم ها مثبت است. آنها هم به سلامتی و هم به فواید آرایشی سینه های کوچکتر دست می یابند.

توجه داشته باشید که ممکن است مجبور شوید لباس های جدیدی متناسب با بدن خود بخرید و ممکن است مدتی طول بکشد تا از نظر ذهنی با ظاهر جدید خود سازگار شوید.

همچنین به خاطر داشته باشید که ممکن است ماه ها طول بکشد تا ورم به طور کامل از بین برود. اگر سینه های شما بلافاصله کوچکتر به نظر نمی رسند ، نگران نباشید. برای اطمینان از بهبودی با سرعت مناسب با پزشک خود مشورت کنید.

در برخی موارد ، برای اصلاح هرگونه اشتباه یا تقویت ظاهر پستانها ، ممکن است به جراحی پیگیری نیاز داشته باشید.

منبع: https://www.healthline.com/health/breast-reduction