مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

در اتوپلاستی برای کودکان، چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

انتخاب انجام یا عدم انجام عمل جراحی انتخابی یک تصمیم کاملاً شخصی است. فرآیند تصمیم گیری هنگامی که فردی که یک روش انتخابی را در نظر می گیرد کودک باشد ، می تواند کاملاً پیچیده شود. اتوپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که ناهنجاری ها و کمبودهای گوش خارجی را بهبود می بخشد ، و در نتیجه ظاهر متعادل و طبیعی تری ایجاد می کند.

کودکان ، در بسیاری از موارد ، بیش از آنچه بزرگسالان متوجه می شوند ، آگاهی دارند. اگر کودک شما دارای ناهنجاری گوش یا گوش هایی است که به طور قابل توجهی از آن بیرون زده است ، ممکن است از قبل نسبت به گوش یا ظاهر کلی آن حساسیت حاد داشته باشد. طعنه زدن در مورد ظاهر آنها می تواند منجر به اضطراب اجتماعی و عزت نفس پایین شود. انجام جراحی زیبایی بینی می تواند کودک شما را از این مشکلات نجات دهد.

با این حال ، به عنوان یک والدین ، ​​تصمیم نهایی با شما است. برای کمک به ما ، این فاکتورهایی را که می توانید هنگام تعیین صحیح عمل جراحی زیبایی بینی برای فرزندتان در نظر بگیرید ، جمع آوری کرده ایم.

انگیزه
هیچ کودکی نباید از هر نوع جراحی انتخابی تحت فشار قرار گیرد ، مگر اینکه خودش این عمل را بخواهد. اجبار به کودک تحت عمل جراحی زیبایی گوش می تواند یک جوان را به سمت اعتماد به نفس پایین یا مشکلات ضعیف در تصویر بدن سوق دهد. در بیشتر موارد ، هرگونه بحث در مورد جراحی زیبایی بینی به این دلیل آغاز می شود که کودک نسبت به ظاهر خود احساس خودآگاهی دارد. اگر کودک شما اظهار نگرانی از ظاهر خود یا اذیت شدن کرد ، می توانید ایده جراحی را معرفی کنید ، اما این کار را به روشی انجام دهید که کودک بتواند انگیزه عمل جراحی را کاملا درک کند و تصمیم خود را در مورد پیگیری روش. اگر کودک شما از انجام جراحی زیبایی بینی با انگیزه شخصی برخوردار است ، پس از جراحی با مشاهده نتایج رضایت بسیار بالاتری خواهد بود.

سن
جراحی اتوپلاستی برای هر کودک کوچکتر از 6 سال توصیه نمی شود. دلیل این امر این است که گوش های کوچکتر و غضروف های ضعیف گوش کودکان خردسال نتایج آرایشی با کیفیتی ندارند. گوشهای کودک در سن 6 سالگی حداقل به 90 درصد از بزرگسالان رسیده است. با این حال ، در برخی موارد ، انجام عمل جراحی زیبایی بینی بسیار مناسب است ، زیرا غضروف گوش به اندازه کافی قوی است و نمی تواند تحت عمل قرار گیرد. انجام جراحی زیبایی بینی در سنین نسبتاً کم مزیت دیگری نیز دارد. کودکان در سن 6 سالگی یا نزدیک به آن معمولاً به اندازه کافی بزرگ هستند که می توانند در تصمیم گیری در مورد عمل جراحی شرکت کنند یا نه ، اما آنقدر بزرگ نیستند که سالها تحریک کنایه از ظاهر خود را در مدرسه داشته باشند.

بلوغ
هر کودکی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار می گیرد باید آنقدر بالغ باشد که بتواند روش کار را بفهمد ، از جمله دلیل جراحی و توانایی همکاری با دستورالعمل ها در طی روش و دوره نقاهت بعد از عمل. کودکان همچنین باید از بلوغ کافی برخوردار باشند تا درک کنند که انجام جراحی زیبایی بینی به طور ناگهانی باعث تغییر تصویر بدن یا مشکلات عزت نفس نمی شود.

آیا برای کودک خود جراحی گوش در نظر دارید؟ یک جراح پلاستیک که با کودکان کار می کند ، باید سطح خاصی از تجربه و مراقبت دلسوزانه را داشته باشد. در جراحی پلاستیک Preminger ، کارکنان ما تجربه و حوصله همکاری با بیماران در هر سنی را دارند. دکتر پریمینگر خودش مادر است. ما می توانیم حقایق مربوط به جراحی زیبایی بینی را به روشی سالم ، سازنده و مثبت ارائه دهیم. 
جراحی پلاستیک Preminger که در قسمت فوقانی ایست منهتن در شهر نیویورک واقع شده است ، مفتخر است خدمات کلاس جهانی را در زمینه جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی ارائه دهد.

منبع https://premingermd.com/2017/12/otoplasty-children-consider/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد